Teletekst: Giskes verlaat Kamer

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Sep 2 21:29:03 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel Bernard,

Al deze standpunten van Giskes zijn kennelijk de deelnemers aan deze lijst
ontgaan, mij ook grotendeels. Die hadden zeker op dit forum een rol
gespeeld in de discussie over het monoliete karakter van de TK-fractie.
Kennelijk miste Giskes een goede voorlichter.

Die (onopgeloste) moord is verschrikkelijk.

hv,u
------