Opzegging lidmaatschap

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu Sep 2 10:14:30 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is 28 augustus bijeenkomst geweest van een rebellenclub vanuit bestuurders ontstaan, .. Dat er een kloof is tussen de fractie den Haag en de partij elders is een feit, De partij kiest nog steeds haar fractie in den Haag. Willen we anders zullen we als leden anders moeten kiezen. Onze ministers kiezen we nog niet en hebben geen invloed daarop. Hebben we kritiek dan doen we als leden een congres uitzetten. We hebben als leden veel meer macht. Toen ik een motie van wantrouwen wou indienen tegen Thom waren vooral Hein en anderen daar tegen en kreeg ik nauwelijks steun. Omdat Thom toendertijd al onze partij verkocht heeft en deze invloed nog steeds uitstraalt.
Onze leden laten zich vaak als makke schapen leiden en hebben aan de zijlijn kritiek, maar zullen van binnen uit meer kritiek moeten hebben.

Groeten Kees van Loon

Message date : 01-09-2004 22:59