Betuwelijn

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Sep 2 10:06:13 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny Bruce wrote:

> Tweede kamerleden (oftewel in meerderheid voormalige ambtenaren)
> controleren
> onvoldoende?
> Hoe kan et! En ze hebben nota bene allemaal trouw gezworen aan de
> konnegin....

How many times I have to shout it from the roof: this is ni parliament
but a confedaracy of bureaucrats. Did you know that aroud 75% of them
have civil service background!
In het parlement heb je tijgers nodig, vechters, mensen die geen
genoegen nemen met lulkoek van de regering. In de kamer zitten
hoofdzakelijk carriemakertjes en gesjeesde studenten die al blij zijn
dat ze een ton euro per jaar kunnen opstrijken met hun wegkijken en
theaterstukjes (gisteren Wilders macho zien wegrijden in zijn door onze
belastingcenten gefinancierde Audi sportauto? Zum Kotzen! Dat noemt zich
volksvertegenwoordiger, de man vetgenwoordigt alleen zichzelg, en zijn
tweehonderd ego's. Laat die man zijn eigen bedrijf starten, een beetje
geld verdienen  en dàn zijn dure auto's kopen. Ik pleit voor halvering
van de wedde van TK-leden, dan krijg je tenminste weer mensen die voor
INHOUD de kamer ingaan..)