Buttiglione en liberalen (was een andere vreselijke titel)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Oct 31 20:36:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> En, economische macht wordt vrij uitgeoefend,

Nee, ook niet. Daarin wordt ook behoorlijk gestuurd en
bijgestuurd. Eigenlijk niets anders dan dat.

> politieke macht zou democratische gekozen en volledig gelegitimeerd moeten
> zijn.

Mits niet misbruikt voor oneigenlijk doeleinden, inderdaad.

> Onze bestuurders zijn nergens door alle betrokkenen democratisch gekozen,
> ook EU-machthebberskandidaat Neelie niet.

En wie in de Eerste Kamer heb jij (als burger) gekozen?

> Pas bij democratische verkiezing en benoeming kan ik kiezen tussen
> Buttiglione of Neelie... Van der Vlies of De Geus.

Rare keuzes heb je voor liggen. :)

Wat te denken van Buttiglione vs Van der Vlies, en Neelie vs
De Geus?

> Stemadvies?
> Kies een open en betrouwbare persoon!
>
> En laat (karakter)moord nooit toe...  :)

Helaas, Fritz, zelfs onze geschiedenins leert ons dat we
daar niet blind (meer) op kunnen varen.

Henk Elegeert