Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Sun Oct 24 17:23:57 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Indiening moties en amendementen en sluiting kandidaatstelling
Indien u moties en/ of amendementen wilt indienen, of zich kandidaat wenst
te stellen dienst u de volgende termijnen in acht te nemen (let op: uiterste
indieningstermijnen!):

tot dinsdag 9 november 10.00 uur:

sluiting indiening algemeen organisatorische moties, algemeen politieke
moties en moties/ amendementen met betrekking tot alle congresvoorstellen.

tot vrijdag 12 november 12.00 uur:

sluiting van de kandidaatstelling voor de vacatures in besturen en
commissies.

tot donderdag 18 november 10.00 uur:

sluiting indiening Actueel Politieke Moties.

Formulieren ter indiening van moties en amendementen, alsmede het
kandidaatstellingsformulier kunt u downloaden (onderstaand) of telefonisch
opvragen bij het Servicecentrum telefoon: 070 - 35 66 066, e-mail:
formulier at d66.nl. Moties en amendementen dienen ondertekend te zijn, hetzij
door 25 stemgerechtigde partijleden of te zijn aangenomen door een
D66-ledenvergadering. Voor Actuele Politieke Moties kan met 5 handtekeningen
van stemgerechtigde partijleden worden voldaan. Om kandidaat te staan voor
een functie, dient u op de dag van sluiting kandidaatsteling een half jaar
of langer lid te zijn van D66.