Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Sun Oct 24 17:12:31 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat te doen, Hein,

Ik heb bij De Balie nog geen programma rondom het manifest van een
sociaal-liberale facilitering van ieders levensloop kunnen ontdekken, noch
elders...

Een paar mensen zin misschien om gezamenlijk eens bij elkaar te komen met
onze gedeelde sociaal-liberale visies?

Zelfs als we geen eigen intitiatieven ontplooien met wie of waar dan ook,
ieder kan zich meepratend en luisterend met gelijkgestemde denkers
voorbereiden op eigen initiatieven of deelname aan die met anderen,
bij de Balie, in of buiten D66, met gelijkstemde wie en waar dan ook.

Fritz