Artikel: Sociale partners komen met manifest: Basisuitkering voor allen

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Oct 22 18:45:32 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De uitgangspunten staan mij ook zeer aan. Nu alleen nog de
basisuitkering tijdens de tweede fase als een negatieve
inkomensbelasting vormgeven om de werkloosheidsval te verkleinen. Dan
wordt tenminste ieder (extra) gewerkt uur voor iedereen beloond. Mijn
links-liberale hart begint er al harder van te kloppen :-)

Groeten,
Mark Giebels