het minimumloon

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Oct 19 08:07:36 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bestuursmacht voor de deelnemers (verzekerden) lijkt ook mij al jaren een
goede zaak. Mijn stelling dat fragmentatie van voorzieningen leidt tot
grove prijsopdrijving (en daarmee onbetaalbaarheid) blijft overeind. Mensen
"keuzes" voorspiegelen zonder het financiele plaatje lijkt mij politieke
oplichterij.

hv,u
-------