het minimumloon

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Oct 16 00:39:13 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin,

Zien we het toch goed. Ik weet ook niet, wat er in het huidig klimaat
uiteindelijk uitkomt, en ik acht de kans op een kabinetscrisis ook heel
groot, maar niet zo, en niet voordat er ook serieuze kritiek, met
inhoudelijk onderbouwde argumenten zijn aangevoerd, waarom dit beleid niet
deugt, afgezien dan van die teennageldiscussie.

Groet,

Tjerk