vreemde homo's

Fri Oct 15 18:04:47 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ho ho Hein,

Iedereen mag van mening zijn en uiten dat sommigen minder (gelijk) zijn of
dat democratie kwalijk is, maar er begrip voor tonen??

Ik denk dat de vrijheid meningen te hebben en te uiten die in strijd zijn
met de grondrechten van alle mensen in onze samenleving (democratie, jezelf
zijn) niet in de weg staat zulke meningen keihard te bestrijden. Uiteraard
zonder met gelijke munt terug te betalen en degenen die zulke opvattingen
hebben zelf ook als minderwaardig of zondig enzo te benoemen.

Fritz