het minimumloon

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Oct 15 10:07:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  En de timing had niet slechter gekund.

Die was er desondanks !

 > Ofschoon ik de oppositie ook niet begrijp om naar
> aanleidng van de lancering van een idee van de drie coalitiepartijen een
> minister ter verantwoording te roepen en vervolgens een motie van
> wantrouwen tegen hem in te dienen.

Dat is niet zo moeilijk. De Geus zegt dat hij klaar is met
zijn klus maar laat  open of er mogelijk toch nog meer
mogelijk is. Zo iemand komt niet echt betrouwbaar over.

En als er op dit m o m e n t iemand voor rust had kunnen
zorgen dan was hij (de Geus) dat wel. Uitgerekent hij, maar
ziet dat zelf kennelijk niet in. Zo iemand kun je moeilijk
betrouwbaar noemen.

Ik snap niet dat de coalitie partijen zelf niet door hebben
dat er buiten de eigen stolp anders tegen dit kabinet wordt
aangekeken.

En dat men daar wel inziet meer is dan enkel iets van de
(vak)bonden alleen.

> Het lijkt wel, of iedereen zijn hoofd kwijt is Den
> Haag, om de asovakbonden maar niet te noemen:

Die nu juist niet, maar je doet ook een duit in het zakje?

 > opgrond van en zogenaamde
> poltieke staking het openbaar vervoer plat leggen.

Je bedoeld: - dat je de 'staatsgreep' door deze coalitie
partijen onder het mom van dualisme door de vingers wenst te
zien? Dit kabinet haar wanbeleid maar niet uitgelegd krijgt?

> Maar dat is weer een ander verhaal.

Vertel....

Henk Elegeert