Besnijdenis

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 14 19:24:43 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> Reeds afgestorven, toch?

Dat dácht je. De Sikhs denken daar héél anders over: je haar, dat is het
leven zèlf, en dat laat je dus groeien.

> Je sleept het er wel bij de haren bij, hoor.

Het is toch van de zótte dat arme kindertjes onder dwang bij een enge
man met een schaar en een mes gebracht worden die een van de mooiste
delen van hetr menselijk lichaam, het haar, wreed mutileert? [ook al
verlies ik zelf een deel van dat deel, als u me begrijpt...]

> Maar goed in die context. En wat te denken dan van vinger-
> en teennagels?  :)

Now we're talking. Mutilatie aan lichaamsdelen die er toe doen! Die het
verschil maken! Ayaan, kom in actie, alsjeblieft!

> En dan laten we andere 'natuurlijke' secreties nog maar even
> buiten beeld. Nou, eentje dan; het regelmatig wegpulken van
> oorsmeer, waardoor het lichaam over gaat tot aanmaak van nog
> meer.

Wanneer je zelf wegpulkt is er nog wat voor te zeggen, maar inderdaad,
het wegpulken door een a'nder (tante, oom, onderwijzer etc) onder dwang
is een belediging voor onze vrijheidlievende, democratische, seculiere
samenleving.
Laat iedereen van mijn goddelijke lichaam afblijven, tenzij ik er
nadrukkelijk toestemming voor geef. Dames, knoopt u dat goed in uw oren!