Betr.: Re: corporatisme

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Thu Oct 7 17:42:08 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Raimond,

Ik heb het idee dat u en heel veel Nederlanders met u volstrekt willekeurig
omgaan met de keuze van wie u zielig vind.

In deze wereld verrekken iedere minuut mensen en u doet niks.

Uw problemen en die van de mensen die zaterdag in Amsterdam waren zijn
kleine ongemakkelijkheden.

Stelt u zich eens open voor de problemen van mensen in deze wereld.

Groeten,

John