Kartelvorming en politieke partijen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 7 15:19:04 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Vertel de lijst nu eens wie je
> vridnjes in de partijtop waren
> Heintje Davids.

Dreinend Erikje, dat zal ik je vertellen. Wie vridnjes waren. Een ervan
was dreinend Erikje zelve, jazeker, die toch een zeer warme band
onderhield met onze geliefde partijtop te den Haag. Elke week wel een
mailtje met geklaag & gestook over Hein. Van Pechthold begrepen dat je
hem vaak wist te vinden met stalkerige hetzende mailtjes over je grote
liefde Heintje Davids.
(over Pechthold meer in de Ochtenden op radio 1 binnenkort, keep listening)
En dan, ja wie waren de andere vridnjes? Pechthold zelf? Die z'n woord
niet hield? Thom? Die de partij naar de afgrond heeft gevoerd? Nee, dat
waren niet bepaald m'n vridnjes. Eigenlijk hàd en héb ik geen vridnjes
in die top, dreinend Erikje. Want áls ik ze wel had dan....was ik
burgemeester van Heerhugowaard geweest!

hahaha!