Topsalarissen zorg

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Thu Oct 7 12:33:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsters,

Bij al het gezeur over het afschaffen van belastingvoordelen bij eerder
pensioneren ben ik blij dat nu aan het gegraai in de non-profit sektor
aandacht wordt besteed.

Nu nog de zichzelf verwennende managers in het Nederlandse bedrijfsleven in
de kraag grijpen en dan wordt D66 misschien weer een redelijke partij.

Overigens blijft het inleveren van het referendum bij de deelname aan dit
kabinet een onvergeeflijke fout.

John