Kartelvorming en politieke partijen

Wed Oct 6 20:51:45 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On woensdag, okt 6, 2004, at 18:31 Europe/Amsterdam,
Heintje Weetniet van Ophouden wrote:

> Dus ú was het!

Nee Heintje Weetniet van Ophouden. Ik was het niet.
Ik heb nog nooit mensen voor NSB-ers of SS-ers uitgemaakt.

Ik beroep me ook niet op mijn titels - die heb ik niet eens.
Bovendien ben ik meritocraat.
Ook heb ik geen dubbele naam. Daarnaast ben ik niet tien jaar
vruchteloos bezig geweest om in de Tweede Kamer te komen,
en ook heb ik niets op met je malle verhaaltjes.

Zou je je Haagse gestalk nu eens willen staken? Dankjewel!

Erik vdMb