AOW-spaarfonds

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 6 12:17:42 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De babyboomers zijn eigenlijk de schuldigen van de 80jarige oorlog begrijp
ik?

Ik wil niet flauw doen maar begin er eens even mee om wat begrijpelijker te
schrijven. Ik heb het expres even laten staan maar onderstaande inbreng van
je is een zin. het maakt het er niet duidelijker op wat je eigenlijk wil
zeggen.

Bij voorbaat dank,

Ger