Aan alle aspirant-Demonstranten

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 1 21:06:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Henk,

De serieverkrachter is nog steeds niet gepakt, en die bromde ook weleens
door de polder, en zo bleef hij vet en werd hij als vadsig omschreven. Pas
dus toch maar op voor de prinsenmarij. Ze hebben toch al bij je in de buurt
een inval gedaan. Ik heb morgen een familiedag, en ben bang, dat ondanks het
sportieve gedeelte ik niet echt vet ga verbranden.

Groet,

Tjerk

> Ach Tjerk,
>
> Soms moet het vet eraf. Dus zaterdag fiets ik in de polders, deo volente.
> En dan maar hopen dat ik daar niet wordt aangehouden en gefouilleerd
wegens
> afwijkend gedrag door de uniformen van De Graaf en Brinkhorst...
>
> hv,u
> ------

gelijk