Tue Nov 30 17:40:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>:
>Ik zou graag zien dat het archief weer open ging voor de hele wereld,

 Dat klinkt mooier dan het is: de D66-lijst is immers een geheime lijst.
 Mogelijk is dat een van de redenen waarom er niet zo snel nieuwe mensen
 bijkomen ?

 Men kan de lijst daarom nergens vinden (niet bij LSOFT, niet bij SurfNet).
 Dat komt omdat in de listheader staat:
    Confidential= Service
 Als daar zou staan:
    Confidential= No
 dan wordt de lijst een publieke lijst en krijgt hij binnen 24 uur een
 homepage bij LSOFT:
    http://www.lsoft.com/scripts/WL.EXE?SL1=D66&H=NIC.SURFNET.NL
 Op die homepage zouden de lijsteigenaren dan zelf een stukje hypertext
 kunnen schrijven door de hypertext toe te voegen aan de listheader.

>Je gaat me toch niet vertellen dat die beheerders niet eens op de lijst
>geabonneerd zijn??

 Ja, dat zijn ze wel. De lijsteigenaren zijn Marc Enschede
 <m.enschede at boppelans.org> en Chido Houbraken <chido at houbraken.net>.

 Marc Fluks, Amsterdam