Tue Nov 30 08:34:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Glenn,

Een wachtwoord kreeg je bij je eerste aanmelding.
Het ware informatief geweest als er gemeld was dat het archief tijdelijk zou
worden afgesloten.
Na uitwisseling tussen Marc en mij heb ik gevraagd of het archief weer open
kan voor de lijstdeelnemers en een beheerder heeft dat geregeld en ons
gevraagd te testen of dat werkt.

Fritz