Multicult volgens risico-socioloog

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 30 07:43:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Overigens heb ik je mail tweemaal gelezen, Antid, en ik begrijp er nog
steeds niks van. Los van wat Buruma gezegd heeft. Dat van die
"Vreekemphaan" zal ik onthouden, vind ik wel leuk. Ik hoop dat jij jezelf
evenzeer kunt relativeren - vervloekt rationalisme, okay, maar ja, dan wel
redelijk...

hv,u
------