Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 21:21:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is dan gebeurt omdat ik niet gezien dat je prive mailde, ik mistte de
respons van de site al.
Maar als je een discussie voert op de lijst maak je hem ook daar af.
Nogmaals ik zit niet te wachten op je privemail en ben deze weet je dat ik
hen zal publiceren. Stuur je alsnog prive dan stem je daar dus in toe.

Ger