Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 20:31:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>
To: "Ger" <gmw.arts at home.nl>; "Discussielijst D66" <D66 at nic.surfnet.nl>
Sent: Monday, November 29, 2004 8:03 PM
Subject: Re: Hirsi Ali en de listserver

> [...]
> aan de lijstbeheerders en naamgever de zaak zoveel mogelijk alsnog te
laten
> oplossen. Dat loopt.
>
> Ik heb jou nooit verzocht een woord terug te nemen, maar steeds
uitgenodigd
> inhoudelijk in debat te gaan zonder van alles over mij te beweren. Je
> speculeert opnieuw over mijn bedoelingen. Die ken je: geen speculaties
over
> mijn leven waarin je beweringen doet over hoe ik met buitenlanders omga,
> over ze denk, enzovoort. Het was jouw keuze dergelijke speculaties pas te

Misschien weer je korte termijngeheugen Fritz maar ik zei zojuist dat ik
niks gestopt ben. Wel opgehouden uberhaubt op je reageren.
Zit jij wel eens te remmen in je auto als hij nog steeds stil staat?
Nogmaals Fritz, met dingen stoppen waar je niet mee begonnen bent is een
onmogelijkheid.

Nu loopt het verzoek aan de beheerders om
> dergelijke onzin over mij niet te blijven publiceren. Ik heb verder geen
> enkel belang bij mijn aangifte dan dat het publiceren van laster en
> dergelijke stopt en niet opnieuw begint. Inhoudelijk debat blijf ik voor
> open staan. Jouw medicijnen en dat soort flauwekul intereseren me niet.

Om te zorgen Fritz dan jouw onzin niet wordt gepubliceerd wordt kan je het
beste maar niks schrijven op een forum. Jij wil graag, als er op een WC-deur
staat, Fritz is gek, de toiletjuffrouw de schuld geven. Rare ideetjes heb je
Fritz.

Ger