Hirsi Ali en de listserver

Mon Nov 29 15:31:40 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inhoudelijk debat ga ik nooit uit de weg Ger,

Aangifte is opgenomen en afhandeling hangt verder af van acties beheerders.

Als je er iets over te melden hebt, mijn e-mailadres heb je.

En voor regels over aantal bijdragen sta ik ook open. Dat ik te veel heb
gepost weet ik en die kritiek trek ik me ook aan. Maar wat meer inhoud mag
ook van jou hoor Ger.

Fritz