Hirsi Ali en de listserver

Mon Nov 29 14:46:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van mij mag jij over mensen die nog geen lijken zijn gaan, Marc,

Jij begrijpt niet dat ik niet zomaar accepteer dat mij de meest
verschrikkelijke onzin wordt verweten, en dat dat gepubliceerd blijft
worden, dat ik vele mensen dood zou willen, laten schieten, of dat zelf moet
doen, het land uit, dat alle homo's kinderneukers zouden zijn, dat ik mijn
vrienden en partners (buitenlanders haat) enzovoort enzovoort.

Of je het nou niet gelezen hebt inclusief je eigen laster en smaad en
oproepen tot haat  jegens mensen op de dam en Hirsi Ali, moet je zelf weten.
Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid en het recht anderen
verzoeken te doen. Dat jij Ayaan haar rechten wil ontnemen en vele
andersdenkenden moet jij weten, ik bestrijd je daarin graag. Ik vind jouw
oproepen zelfs gevaarlijk en het inhoudelijke debat verstorend. Inhoud graag
Marc, die kende ik van je en die was van hoge kwaliteit.

Fritz