Soms is de wens de vader van de gedachte.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 12:04:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik krijg steeds meer de indruk dat ene Hirsi wel gelukkig is met de situatie waarin ze verkeerd. Ze maakt zichzelf tot een soort van selfmade martelares, kijk mij toch eens zielig zijn. Ik moet onderduiken en doet ze haar best om te zorgen dat ze dat moet blijven met het voornemen van film II.
De ministers die er verantwoordelijk voor zijn hebben haar toegezegd dat ze alle bescherming krijgt welke nodig is om te zorgen dat ze haar werk kan doen in de tweede kamer, net als Wilders, maar ze komt gewoonweg niet. Ze kan dus wel maar ze wil niet, en dat op onze kosten, want haar salaris loopt gewoon door natuurlijk.
Met het willen maken van een vervolg op die film creeert ze zelfs een situatie dat ze nog minder in het openbaar kan verschijnen en haar werk niet kan doen. Bij een "normale" werkgever zou dat betekenen dat ze daar zelf schuldig aan zou zijn en die zou de doorbetaling van het loon onmiddellijk stoppen, en terecht natuurlijk.
Zeker als de werkgever zorgt voor een situatie dat je ondanks alles je werk kan doen.
Dit alles natuurlijk bekeken vanuit een situatie van het lezen en zien van de berichtgevingen over het mediageile vrouwtje.

Misschien zie ik dingen over het hoofd of die er misschien niet zijn. Ik troost me dan maar bij de gedachte dat ik daar hier niet alleen in ben. Ik lees dat er ook lijsters zijn met meer dan een zeer rijke fantasie.

Ger