Listserver doet 't weer; nu het archief nog

Mon Nov 29 11:02:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Sinds gisteren doet de listserver doet het weer !   :-))

 Hopelijk stellen de lijstbeheerders het arhief weer open want thans is
 het echt geen doen om de lijst zelfs maar te volgen. Ik heb nauwelijks
 weet van wat er op staat, weet niet of mijn eigen schrijfsels aankomen
 en/of er op gereageerd wordt. Zoiets enthousiasmeert niet.

 Ik zag weer wel dat Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL> ergens
 een link legde met iets dat hij interpreteerde als laster in zijn rich-
 ting tijdens zijn email-lawine na de moord op van Gogh. Maar ik moet
 bekennen dat mij dat dan ontgaan is. Ik heb niets raars voorbij zien
 komen (maar weer wel heel erg veel). Mogelijk ziet Fritz iets dat niet
 als zodanig bedoeld werd ?

 Hij schreef verder:
>helaas hebben  de lijstbeheerders overigens zonder overleg met een
>lijster besloten het archief helemaal te aluiten voor het publiek en de
>lijstdeelnemers.

 De listserver liep vast; dat had niets met de D66-lijst te maken.

 Marc Fluks, Amsterdam