vragen

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Nov 27 21:32:40 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: Glenn Mellonius <glenn at mellonius.nl>
>To: "John Wijsmuller" <j.wijsmuller at concepts.nl>
>CC: "Fritz van Rikxoort" <fritz at rikxoort.demon.nl>,    "Glenn Mellonius"
><glenn at mellonius.nl>,    Marcèl van  Dalen <m.dalen10 at chello.nl>,
>"Democraten" <D66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: vragen
>Date: Tue, 23 Nov 2004 17:43:08 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>At Tuesday 23-11-2004 14:28, John Wijsmuller wrote:
Lenny eronder..

knipknipknippppp
>Dus niet openlijk op het internet, waardoor geen vuilnis van vervelende
>mensen. Ik denk dat het bestuur dan welwillender zal zijn (ik ben
>optimistisch).
>Wat die BV-mail betreft, ik heb ooit eens aan ze gevraagd of je als
>bestuurder ook toegang hebt, maar ze geven gewoon geen antwoord.
>Op de site zie ik dat je een gekozen vertegenwoordiger moet zijn, maar wat
>is dat? Ik ben als bestuurslid toch ook eens gekozen door onze AAV. Maar ze
> [...]

Glen,
Wil jij dan een nieuwe, min of meer gecensureerde lijst?
Het lijkt alsof je het bestuur op precies zoiets aanspreekt..
Of begrijp ik het vout?
In concreto zou ik welkom zijn op de nieuwe lijst?
Lenny

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/