Archieven D66-lijst afgesloten

Sat Nov 27 10:45:29 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Marc,

Zoals je constateerde hebben de beheerders toch gewoon zelf het archief
gereserveerd voor alleen de beheerders zelf?
Ik heb ze gevraagd het archief open te stellen voor de lijsters die
aangemeld zijn (en toen een password kregen dat je ook gebruikt als je via
het web witl posten).
Dat kan volgens Surfnet zonder problemen.

Overigens is openbaar wie er deelnemen aan deze lijst.
Alleen zijn er bijna een tiental concealed deelnemers,
daarnaar heb ik ook maar gevraagd.
Wel zo fijn te weten wie er in deze "openbare" "werkgroep" meelezen.

Fritz