Hirsteria: Ali spreekt !

Fri Nov 26 23:04:09 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Had het al gelezen en gehoord, Marc,

Ben het al twintig jaar met haar eens met wat ze zegt, helemaal zelfs.

En heb me wekenlang zeer geërgerd aan Balkenende en Donner en de koningin en
haar persoonlijk adviseur ook PvdA Max van der Stoel en PvdA-er Wouter Bos,
die allen doen alsof de slachtoffers van jarenlange en toenemende terreur en
geweld de schuldigen zijn van die verloedering.

Ben het ook helemaal eens met de D66-fractie en Van Aartsen die eindelijk
paal en perk willen stellen aan de dagelijkse en toenemende racistische en
godsdienstige verrechtsing en het anarchistisch toenemend onveilige woon- en
leefklimaat in dit land, door het onbegrijpelijke gedogen van
discriminerende bedreigingen en criminaliteit,
en het daardoor steeds verder onder moeten duiken van ongelovigen en anderen
die gewoon zichzelf willen zijn en blijven,
zonder achterlijke last en ruggespraak met fictieve goden en hel en
verdoemenis prekenden.

Fritz