Linkse advocaat: doodwensen Wilders mag

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Nov 26 00:48:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nou ik had Knevel bij Barend en van Dorp gezien,

Niet gezien (nog). Maar, daar had al een wat realistischer
kijk op zijn eigen handelen?

> Ik dacht echt goh waren Donner en Wouter maar zo als hij, tegen de
> bevoordeling en bovenstelling van godsdienstigheid, voor afschaffen van de
> strafbaarheid van kritiek op godsdienstwaanzin. Hij is van de EO, knevel,
> maar zo'n knevelaar is hij dus niet.

Nou noem je me er ook twee op hoor, Fritz. ;)
Die ene is bang en is met een cursus beweringen van angsten
begonnen of zoiets, en de nader lijkt onverbeterlijk, maar
roept nog net niet opnieuw iets over godslastering.

Ik heb het ook enkel gehad over zijn optreden tegenover Van
der Ven. En verder niets geroepen om afschaffing, of
andersinds onverkwikkelijke en onnodige reacties, toch?

Veel heb ik niet op met zijn journalistieke kwaliteiten.

Henk Elegeert