test 3

Thu Nov 25 19:18:41 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink schreef:
>Heeft de beheerder van deze lijst, >de instellingen van de lijst veranderd?

 Ja, de instellingen zijn anders. Vanmorgen werkte alles nog. Maar plotseling
 ging het archief op zwart. Ik probeer D66-mail op een eigen web-pagina te
 krijgen om te voorkomen dat ik me door allerlei mail moet heenworstelen om
 deze lijst te volgen. Kwestie van definieren van filters. Bij Yahoo een
 account aangemaakt maar daar werkt 't dus niet... dus maar weer 's kijken
 hoe het bij dds.nl gaat.

 Hopelijk komt het weer snel goed...