Felle reacties moslimwens Wilders dood; Cohen: meer thee drinken

Thu Nov 25 15:00:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja inderdaad Henk,

Hoorde trouwens net dat het Macedonië van Maxje ook een fascistoïde
moslimminderheid zou kennen die terreur oefent, en dat in de tweede
Wereldoorlog tienduizenden moslims met de Duitsers hadden meegevochten en
onder andere flink hadden huisgehouden in Yoego-Slavië. De haat tegen de
Joden en vermeende Joden deelden veel christenen en moslims immers. Ik weet
het allemaal niet, Henk, wel dat onverdraagzame gelovigen al eeuwen veel
ellende brengen, en dat dat nog steeds mag.

Fritz