Van Mierlo in Buitenhof over de hand van Verdonk

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Nov 24 08:24:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel Ger,

Van die madame Verdonk (VVD) heb ik geen aparte studie gemaakt. Voorlopig
heb ik toch wel een goede indruk van haar. Van de uitgeprocedeerde
asielzoekers alle dossiers lezen en nogmaals en persoonlijk beslissen of ze
kunnen blijven of niet, is toch wel wat. Vooral als je leest hoeveel er
uiteindelijk van haar mogen blijven. Dat heb ik haar voorgangers niet zien
doen, voorzover ik me herinner. Het bewijst maar weer eens dat je soms
beter een tegenstander op een dossier kunt zetten dan een protagonist die
ieder tegen de haren in strijkt en alles verknoeit.

hv,u
-------