Demonstratie 'Niet haten, maar praten!'

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 23 08:45:30 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je bedoelt, Antid, dat liberalen ook menschen zijn, dan geef ik je
gelijk. Dat indiceert tevens dat liberalisme en pragmatisme ook maar
ideologieen zijn, iets wat dezulken altijd heftig ontkennen in hun poging
de gelovigen en sociale reformisten te treffen.

Kortom, de firewall dient slechts absolute agnosten.

hv,u
------