vragen

Tue Nov 23 20:09:39 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is allemaal heel goed mogelijk en ook vrij eenvoudig lijkt me. En
ook wel een leuk initiatief.... Ik ben bereid mee te denken en eventueel
het bouwen ervan. Voor de inhoud en onderhoud zullen anderen mee moeten
werken :-) We kunnen kijken of we het onder een bestaande website kunnen
zetten met een login bv achter www.d66groningen.com

Het mooiste is natuurlijk gewoon een leuke eigen domeinnaam..... Ik zal
eens nadenken.

Groet,
Joris van den Wittenboer