vragen

Tue Nov 23 14:52:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John,

Ik ben zelf voorzover ik waarnemen kan, en gecheckt bij partijgenoten,
weggemodereerd van de BV-mail, en vragen erover worden niet beantwoord. Wel
worden reacties op anderen en mij van dezlefde strekkiung geplaatst, ik word
zo welgeciteerd.

Ik heb de partijleider Boris en Bert Bakker een kopie gestuurd van mijn
herhaalde verzoek om terugkoppeling en informatie bij moderatie. Er loopt
ook nog een andere zaak waarin ik D66 heb gevraagd na twee jaar laster over
mij n.a.v. de moord op Pim Fortuyn niet meer te publiceren op een D66-site.

Pas toen ik duidelijk maakte dat mijn geduld op is, en ik D66 en
wanpraktijken waarbij de geschillencommissie twee keer ingreep en
D66-vertegenwoordigers berispte, niet eeuwig de hand boven het hoofd kan
blijven houden, in wiesn en welk belang eigenlijk, was de pagina die ik twee
jaar vroge te verwijderen en wat mijn twee jaarwerd verzekerd dat dat al was
gebeurd, ineens toch verwijderd. Na eerste een onvoorstelbaar onbeschofte
bejegening overigens. Pas een formele e-mail aan de directeur leidde ineesn
tot resultaat.

Kortom, je idee is uitstekend. D66 functioneert niet open en transparant en
schaadt daarmee de belangen van sympathisanten, haar kiezers, haarg
edachtengoed, enzovoort. En die van de uitstekende kamerfractie die wel
gekozen is.

Fritz