Van Mierlo in Buitenhof over de hand van Verdonk

Mon Nov 22 23:32:28 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat je nu een beetje doordraaft... Michiel.

Zing jij maar zoals je gebekt bent hoor...

Handen schudden is een rare gewoonte, vond het als kind ook niets, maar
daarom moslims als kleinzielige kleuters behandelen, dat is je reinste
discriminatie! Foei, dat mag niet.

De vraag was, waar leggen we grenzen, een minister verwijten dat ze na 49
imam handen er nog eentje aanbiedt, ga je schamen...

Fritz