Van Mierlo in Buitenhof

Sun Nov 21 20:34:20 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS
De indiening van moties sec heb ik zelfs afgestemd met de fractie en
medewerkers, zijn er nog opmerkingen of eventuele bezwaren, of is het juist
gunstig of gewenst, dat laatste dus.
De inhoud blijft zo altijd overeind, met rekening houden met formuleringen
en posities.
Vanzelfsprekend toch, met behoud van ieders eigen verantwoordelijkheid.
Democratie en openheid is zo mooi.
Maar niet voor bange mensen...