Verslag D66 congres

Sun Nov 21 20:12:12 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lieverd, de motie en concept ten behoeve met schriftelijke inbreng was op
mijn initiatief met Bert c.s. afgestemd. Toevallig wist ik eerder wat er
speelde in de zorgwet. No problem. Deze kleine goede fractie moeten we
helpen. Doen we graag. Dat Bert mijn motie noemde en hetzelfde verhaal
vertelde zegt genoeg. Enb als we het niet helemaal eens zijn, so what, ik
hoor het graag. Evenals wat het LB beweegt letterlijk Thom niet voor de
voeten te laten lopen en wat vele D66-ers bindt het vongres uit te
manipuleren. Jouw veronderstellingen van soms het tegendeel van de feiten
begrijp ik niet.  Mijn kritiek of opbouwende voorstellen zijn altijd in
houdelijk geweest, ook mijn werk als gekozen of benoemde
volksvertegenwoordiger of bestuurder. Ik heb wanpraktijken ook als
geschillencommisies ingrepen en het geheim hielden altijd de hand boven het
hoofd gehouden, maar dat werkt averechts. Die tijd is wat mij betreft
voorbij. Een einde aan alle roddel en achterklap en manipulaties, volstrekte
openhied, of zoals velen zeggen: dan maar een nieuwe partij.