Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica (10)

Sat Nov 20 21:08:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Alle afleveringen in deze serie:
   http://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&I=1&f=fluks&s=Eerdere%20praktijken%20AND%20NOT%20Re:

Weer een stuk waarin Hirsi Ali haar bestaantje biografeert... deze keer
vliegen de vonken er vanaf en komt ook haar ex-vriend (wiens naam ik
vorige week niet wilde noemen omdat me dat niet passend leek) langs.

Nu ze de naam zelf laat vallen zal een ieder wel kunnen uitpluizen dat het
hier gaat om de wetenschapsjournalist Marco van Kerkhoven uit Alphen aan
den Rijn,
   http://www.boekenwereld.com/auteurdirect.lasso?n=1060

Let op de opmerkelijke omkering in de titel van het krantenartikel.

Bron:   Trouw