Fallujah, een erg smerige oorlog van Amerika

Thu Nov 18 19:46:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dank, Mark,

Informatief.

Precies dezelfde methode hoe in Nederland journalisten en columnisten werden
en worden ontslagen en hen het werken zo onmogelijk als mogelijk wordt
gemaakt, als ze zich weigeren te schikken in de censuur van onwelgevallige
informatie door het college van hoofdredacteuren in overleg met de regering.

Fritz