Coming soon: Hirsi Ali's nieuwste biografie

Thu Nov 18 15:18:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ook als ze dan nog leeft, met Geert, Job en Ahmed.
Want dit viertal, met naast Hirsi Ali ook Wilders, Coen en wethouder
Aboutaleb, wordt gruwelijk bedreigd.
Later gearresteerden en de moordenaar van Theo hadden naar verluidt serieuze
plannen hen allen om te brengen.

Wat te doen, Marc?

PS Zie ik je overmorgen op het D66-congres? Tot dan!