Fallujah, een erg smerige oorlog van Amerika

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Nov 18 11:04:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Insurgents is natuurlijk al een beeetje wrange term hier. Er was echt wel
reden waarom Frankrijk en Duistland niet aan de meoder van alle oorlogen
wilde meewerken.
Nederland had een Kolonel of iets dergelijks duidelijk "Per
Ongeluk"zichtbaar op het podium gedurende de eerste persbriefing, of zijn we
dat gezamenlijk vergeten?... Het meewerken van Nederland stond toen vast!!
Ik geloof niet dat de 2de kamer erin gekend was, of aan te pas is gekomen...
We mochten onze economische belangen/banden eens schaden...
Voor wat betreft de oorlog zelf. Wie wind zaait zal een basement vol met
insurgents oogsten..
Ik zou maar maken dat ik daar wegkwam
Voor wat die gewonden in Falluja betreft. ik moet er niet aan denken iemand
die ik niet ken te moeten afschieten. Maar ja ik ben dan ook nooit aan een
front geweest. Ik kan me er geen voorstelling van maken wat je
gemoedstoestand onder front omstandigheden is.....
Het zal wel anders zijn dan op de bank voor de TV op 3 hoog achter

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/