Tammy Bruce

Tue Nov 16 18:06:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens Henk,

Behalve dat ik weet dat sommigen of velen best wel eens wat door hebben,
zelf heel erg goed, ook als het eventjes niet uitkomt.

Fritz

PS
De PvdA stelt net voor als zij de verkiezingen weer niet winnen, alleen
PvdA-sympathisanten dan net als bij de KRO,
alsnog allemaal mogen stemmen per sms,
totdat de PvdA alsnog de grootste is,'
dan moeten de sms-stembussen sluiten.