De grootste Nederlander ooit.

Tue Nov 16 10:55:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marcel,

Ik vond het debat gisteravond ook erg goed en leerzaam.
Juist ook als meningen verschilden.

Met name ons gebrek aan geschiedenis en onderwijs,
en persoonlijk de lage plaats van Erasmus (die ik zeer bewonder)
en andere grote Nederlandse denkers, internationaal gelouwerd,
betreur ik zeer.
Dus als dat verbetert door dergelijke programma's, is dat goed.

Ook het kaartenspel met vele geschiedenis vragen n.a.v. 100 grote
Nederlanders is erg leuk. Tal van spelvarianten mee mogelijk trouwens.

Fritz