Nederlands-Indiase interconnecties

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Nov 15 05:23:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Henk Elegeert
>
>Heeft het iets met Kennis/Innovatie van doen?

Alles, het is weliswaar een klein, maar positief nieuwsfeit, want het
opbouwen van netwerken met India en China is van levensbelang voor
Nederland Kennisland en dus de economie in zijn algemeenheid op de lange
termijn. Want zoals ik al eerder schreef dreigen (continentaal) Europa
en dus Nederland anders economisch irrelevant te worden in de wereld,
binnen een jaar of twintig. Hieraan gekoppeld voorspelde ik al een
gevaarlijke opkomst van extreem rechts in Europa. En dat risico is er in
Nederland de afgelopen anderhalve week bepaald niet kleiner op geworden.
Groeten,
Mark Giebels