Mohammed Bouyeri

Sun Nov 14 12:20:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Die naam was in ons stadsdeel gewoon bekend, de jongen ook. Grotendeels
positief zelfs.
Waarom die naam geheim moest blijven en afgekort moet tot B. snapt hier
niemand.
Hij was een publiek persoon, met uiterst goede kanten. Wij noemen hen gewoon
bij de naam.

De vraag die jij buiten de orde wil plaatsen, zoals jij heel veel wilt
verbieden om te bespreken, is hier bij iedereen,
waarom een jongen die goede ideeën heeft en net als anderen met zijn hoofd
tegen de muren loopt,
in hun strijd voor een betere samenleving en tegen regentesk beleid,
er voor kiest om het maar helemaal op te geven, zoals vele anderen met hem.

Fritz