Hoe kreeg Hirsi Ali het Nederlands volk in haar ban ?

Sun Nov 14 12:09:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Er is maar één groepering die de media in de ban heeft gedaan,
en dat is de PvdA. Op het moment dat Theo een film uitbrengt,
plaats één krant wel 10 PvdA-columsn met gevaarlijke onzin over de film. En
de media herhaalt duidend en 1 keer kwaadaardige onzin over anders dan PvdA
denkenden zonder enige nuance dat andersdenkenden dan de PvdA ook nog een
heleboel doen en vinden dat niet zo kwaadaardig verdraaid is. Praten met
allochtonen zelf bijvoorbeeld. Films met ze maken, hun eigen enmeningen
verhalen publiceren.

Ook nu weer probeert de PvdA zelfs in de Tweede Kamer en in oneingig veel
PvdA-columns en journalistieke verslagen het zwijgen op te leggen aan
anderen door hoog van de toren te blazen dat iedereen (dus alle andere
politieke partijen, ook GroenLinks) die de voedingsbodems voor radicalisme
wil bespreken het gevaar ontkent (een gotspe) en slap is.
De PvdA die nooit problemen wilde aanpakken verhult dat door nu als geen
ander volledig door te slaan in het voorstellen van een politiestaat,
anderen zouden zonder Wouter daarvoor te slap zijn. Overigens nog steeds
zodner gewoon op te treden tegen fundamentalisem en dagelijkse terreur en
geweld in sociale omgevingen en op straat.

GroenLinks roept juist expliciet op om de ogen te openen en toe te geven dat
problemen onderschat zijn ook door GroenLinks zelf en er fouten gemaakt
zijn.

Hoe dan ook, in Amsterdam is er nog niets veranderd, er wordt nog steeds
niet gehandhaafd, gewoen regels gelden nog steeds niet. De spanningen lopen
snel verder op.

Lees alle weekbalden en zie de voorbeelden zelfs van zwarte vrouwen in
rolstoelen die dagelijks door twintig Marrokanen worden geterroriseerd. En
het davies dat de vrouwnb krijen er maarniet meer te zin op bepaalde
momenten en plaatsen. Maar niet meer te gaan waarheen ze willen. Het is echt
zoals voor en in de oorlog. En we mogen er van de PvdA nog steeds niet ocer
praten.

Fritz