Eerdere praktijken 'zwarte heks' Hirsi Ali: pseudologica fantastica (9): Nieuw Hirsi Ali verleden gevonden

Sat Nov 13 19:34:28 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op de site van de Oostenrijkse omroep,
   http://fm4.orf.at/connected/181484
staat weer een volledig ander Hirsi Ali-verleden. Er staat:
   Later, when her family was living in exile in Canada, she fled alone to
   Holland after her father tried to force her into an arranged marriage
   with a man she didn't love.

Kijk, da's nog eens andere koek...

Een ander curieus stuk stond in de Elsevier van 19 september 2003,
   http://home.hetnet.nl/~ponyhaar/politiek/Linksillusie.htm
Daarin in ze nog verliefd op die ex die nadien uit de school klapte en
merkt ze op (heus, het staat er echt):
   Overigens wil ik mijn priveleven niet te grabbel gooien. Dat is een
   principe.

En dat voor een wandelende biografie...